ADVIES OP MAAT
- Persoonlijke begeleiding
- 3D weergave van het interieur
- Professioneel kleur-en stijladvies
- Keuze tussen standaardsystemen en maatwerk
- Volledige projectopvolging gaande van het concept tot het plaatsen van de laatste details
VRIJE BEROEPEN EN KMO’s
- Een verzorgd bureau
- Een comfortabele stoel
- Een nette wachtruimte
- Een sfeervolle doch heldere verlichting
Al deze zaken dragen bij tot de professionaliteit van uw onderneming!
As44 Interieur begeleidt u graag om uw kantooromgeving de juiste uitstraling te geven.
EEN GEZELLIGE WACHTRUIMTE
De wachtruimte is vaak de eerste indruk die uw onderneming maakt. Hier heeft u de kans om impliciet uw manier van werken mee te geven.
Werkt u eerder op een vlotte en laagdrempelige manier?
Kies dan voor een vrolijke en speelse wachtruimte.
Staat uw onderneming voor traditie en degelijkheid?
Dan gaat u beter voor een sobere, tijdloze wachtruimte.
EEN FUNCTIONELE WERKPLEK
Een ruim werkblad om al uw dossiers op te ordenen. Voldoende kastruimte voor de rest van uw administratie en dat gecombineerd met een aangename plek om geconcentreerd te kunnen werken…
Onmogelijk in uw kantoor?
EEN STIJLVOLLE VERGADERRUIMTE VOOR PROFESSIONELEN
Een vergaderruimte dient functioneel en aanpasbaar te zijn. Toch is dit ook de ruimte waar u mensen van buiten uw bedrijf zal ontvangen en indien noodzakelijk wel eens meerdere uren op een dag zal doorbrengen.
Wij adviseren u graag om ook deze ruimte om te toveren tot een verrijkende omgeving!
WEES WELKOM, ZET U…
Zowel voor uzelf als voor uw cliënten is het belangrijk om het nodige zitcomfort te kunnen garanderen.
Dankzij de kwalitatieve merken waarmee As44 Interieur werkt, voorzien wij u graag van degelijke bezoekers- en bureaustoelen.
Elk project is uiteraard uniek, dus we waken er ook over om voor elke klant de juiste formule uit te werken.
Zo denken we graag mee om je ideeën om te zetten in een fraai eindresultaat. Stuur ons een mail voor meer informatie en het tarief